نگاه کلی به برنامه روبیکا

3 اسفند 1401

روبیکا با‌عنوان یک ابر برنامک ایرانی از فروردین سال 1397 فعالیت خود را شروع کرد و اکنون با سهامداری اپراتورهای همراه اول و ایرانسل فعالیت‌های خود را ترفیع بخشیده و سعی کرده تا پیوسته در زیست بوم فضای مجازی کشور مانند یک آچار فرانسه عمل کند. به نوعی می‌توان گفت روبیکا همه برنامه‌ها و امکانات موردنیاز را در اختیارتان می‌گذارد. در این مطلب قصد داریم تا به شما روبیکا را آموزش دهیم و خصوصیت‌های منحصربه‌فرد این برنامه را معرفی کنیم و چند مورد از بهترین ترفندهای آن را معرفی کنیم.

قابلیت‌های روبیکادرآمدزایی از طریق تولید محتوا


خدمات پیام‌رسان
روبینو (شبکه اجتماعی)
روبی کلاس
مشاهده فیلم، سریال و انیمشین بدون نیاز به خرید اشتراک
پخش مستقیم مراسم هیئات کشور و ویژه برنامه مهلا در ایام محرم
پخش زنده مسابقات ورزشی
دسترسی به معتبرترین خبرگزاری‌ها از طریق صفحه اخبار
دسترسی به کانال‌های پرمخاطب
دنیای احسان در روبیکا
خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض

روش ساخت کانال در روبیکا

ساخت کانال و تولید محتوای مفید و مورد پسند مخاطب یکی از راه‌های کسب درآمد در روبیکا محسوب می‌شود، در نتیجه اگر شما اطلاعات جالب و مناسبی برای اشتراک‌گذاری با دیگران دارید، یکی از راه‌های آن ساخت کانال است که در ادامه روش ساخت آن در روبیکا را به شما آموزش میدهیم:

ورود به روبیکا > پیام‌رسان > کلیک روی آیکون قلم (سمت چپ و پایین صفحه) > کانال جدید > انتخاب نام کانال و عکس پروفایل > اضافه‌کردن مخاطبین موردنظر به کانال > کلیک روی گزینه تایید

نگاه کلی به برنامه روبیکا - 3393289
کسب درآمد از روبیکا

ساخت پیج های روبینویی مختلف

شما با هر اکانت در روبیکا می‌توانید تا 10 پیج در روبینو بسازید اگر کاربری هستید که در زمینه های زیادی مثل آشپزی، ورزش، هنر و ….. فعالیت دارید، می‌توانید تنها با یک شماره تلفن، برای هر موضوع و زمینه ای که تمایل دارید صفحه ی جداگانه بسازید و هر کدام را با سلیقه ی خودتان مدیریت کنید.

کسب درآمد از طریق کانال

هما‌ن‌طور که قبل‌تر هم به آن اشاره کردیم با ساخت کانال و انتشار محتوای مفید و کاربردی در آن می‌توانید مخاطب جذب کنید با افزایش تعداد مخاطبین کانال پیشنهاد تبلیغات محصولات یا خدمات مختلف به شما داده می‌شود و به این ترتیب شما می‌توانید به درآمدزایی برسید.

کسب درآمد از طریق پیج

همزمان با توسعه فضای مجازی بسیاری از افراد با اشتراک لایف استایل، آشپزی، اخبار و … توانستند توجه مخاطبان زیادی را به خویش جلب کنند. از جهت دیگر تمرکز بخش قابل‌توجهی از مخاطبان در این پیج‌ها باعث ورود بازار و مارکتینگ به این پلتفرم‌ها شده است. شما هم می‌توانید به کمک روبینو و ساخت پیج در روبیکا محتوا تولید کنید و با افزایش تعداد دنبال‌کننده (Following) درآمد کسب کنید.

نتیجه گیری

شما میتوانید برنامه ی روبیکا را از طریق کافه بازار یا مایکت دانلود کنید و از قابلیت های جذاب آن استفاده کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]