نحوه انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ

23 اسفند 1401

ا اینکه واتساپ جز محبوب ترین پیام رسان ها در دنیا به حساب می آید اما همچنان نسبت به تلگرام کمبود های زیادی دارد و ویژگی های کمتری نسبت به تلگرام به کاربرانش میدهد. یکی از این کمبود ها مربوط به بخش استیکر می شود که اغلب افراد در واتساپ استیکر های جالب و خوبی پیدا نمی کنند. در این مقاله سناتورگرام قصد دارد تا آموزش انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ را به شما دهد.
قطعا همه ما این مورد را قبول داریم که استیکر های تلگرام بسیار بهتر و کامل تر از واتساپ است. در طول این سال ها واتساپ با اینکه مخاطبین بسیار زیادی دارد اما همیشه نسبت به تلگرام در زمینه های مختلف عقب تر بوده که یکی از آنها بخش استیکر هاست. اگر تا به حال از استیکر های واتساپ استفاده کرده باشید می دانید که استیکر های آن بسیار بی کیفیت و کم هستند درواقع به سختی می توانید استیکر های دلخواه و مناسب خود را پیدا کنید. به همین دلیل خیلی از افراد تلاش می کنند تا استیکر های تلگرام خود را به واتساپ منتقل کنند.

نحوه انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ:

شاید خیلی از شما ندانید که اصلا این کار شدنی است یا خیر؟ به طور طبیعی و معمول روشی برای انجام اینکار وجود ندارد و شما باید خودتان با استفاده از ترفند ها و ابزار های مختلف این کار را انجام دهید. در ادامه به طور کامل به انجام اینکار می پردازنم.

کپی کردن لینک استیکر ها:

برای اینکه بتوانید استیکر ها را به واتساپ انتقال دهید باید آنها را دانلود کنید و برای اینکار ابتدا باید لینک استیکر های مورد نظر خود را پیدا کنید.

برای اینکار ابتدا وارد برنامه تلگرام شوید.

سپس بر روی سه خط کنار صفحه کلیک کنید تا منوی برنامه برایتان باز شود.

حالا بر روی گزینه settings یا همان تنظیمات کلیک کنید.

در صفحه تنظیمات به دنبال گزینه chat settings باشید.

حالا گزینه stickers and masks را پیدا کنید.

حالا می توانید لیستی از مجموعه استیکر های خود را مشاهده کنید. پک مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی سه نقطه کنارشان کلیک کنید و سپس گزینه copy link را انتخاب کنید.

نحوه انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ - IMG 20230309 115552

دانلود استیکر های تلگرام:

بعد از اینکه لینک استیکر موردنظر را کپی کردید حالا خیلی راحت می توانید آن را دانلود کنید. برای اینکار وارد تنظیمات شوید و در صفحه اصلی بر روی آیکون جستجوی یا همان ذره بین بالا صفحه کلیک کنید. سپس عبارت sicker downloader را سرچ کنید و ربات موردنظر را پیدا کنید.

حالا که صفحه بات برای شما باز شد بر روی گزینه start کلیک کنید و سپس از بین گزینه های پایین بر روی settings کلیک کنید.

نکته: اگر این گزینه را نمیبینید می توانید با تایپ کردن عبارت Settings در چت بات به این صفحه دسترسی داشته باشید.

بعد از اینکه به بخش settings بات وارد شدید باید فرمت خروجی استیکر ها را انتخاب کنید که بهترین گزینه webp است. سپس لینک پک استیکری که کپی کردید برای ربات بفرستید. چند دقیقه بعد ربات استیکرهای شما را به صورت یک فایل zip ارسال می کند. اکنون دومین مرحله از انتقال استیکر های واتساپ به تلگرام هم به پایان رسید.

نحوه انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ - IMG 20230309 115530
نحوه انتقال استیکر های تلگرام به واتساپ - IMG 20230309 115508

استخراج کردن استیکرها:

در این قسمت باید استیکر هایی که دانلود کردید در فایل zip را استخراج کنید. خیلی راحت وارد برنامه مدیریت فایل خود شوید و سپس به آدرس Telegram و سپس Telegram Documents بروید. حالا به دنبال فایل zip استیکر های خود باشید و سپس آنها را استخراج کنید. برای اینکار می توانید از قابلیت خود گوشی استفاده کنید همچنین میتوانید برنامه هایی مثل es explorer یا winrar هم استفاده کنید

بعد از استخراج کردن یک پوشه با نام مجموعه استیکر انتخاب شده شما ساخته می شود که در آن فایل های استیکر ها قرار گرفته شده است. حالا آنها را به مسیر pictures انتقال دهید.

در مرحله آخر باید فایل های استیکر هایی که دانلود کردید را وارد واتساپ کنید. برای اینکار نیاز به برنامه Personal stickers for WhatsApp دارید. این برنامه را در گوگل پلی سرچ و دانلود کنید.

بعد از دانلود و نصب آن را باز کنید. برای شما مجموعه استیکر های مختلفی نمایش داده می شود که در فولدر pictures دستگاه شما قرار گرفته است. بر روی گزیه add در کنار مجموعه موردنظر کلیک کنید و سپس دوباره بر روی گزینه add کلیک کنید. اکنون می توانید وارد واتساپ شوید و از استیکر های خود در چت های واتساپ استفاده کنید به همین راحتی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]