روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

23 خرداد 1401

اینستاگرام هم اکنون یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی موجود است.و امکان دسترسی و مدیریت آن از طریق سایت اینستاگرام هم وجود دارد. این شبکه اجتماعی که بیشتر سبک عکس محور دارد، در بین ایرانی‌ها هم به شدت محبوب شده است. هم اکنون تقریبا هر کاربر ایرانی یک اکانت اینستاگرام دارد و از آن استفاده می‌کند.

بنابراین اینستاگرام در حال حاضر یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در دنیا است و افراد باانگیزه‌های مختلف در آن فعال هستند. علاوه بر مردم و کاربران عادی، اینستاگرام برای شرکت‌ها و افرادی که قصد تبلیغات و یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای آنلاین مارکتینگ و افزایش فروش کالا یا خدمات خود رادارند، بسیار موردتوجه است. محبوبیت این شبکه به حدی رسیده است که اغلب شرکت‌ها و مؤسسات حتماً یک حساب کاربری اینستاگرام دارند و آن را در کاتالوگ‌ها و تبلیغات خود معرفی می‌کنند.

می‌توانیم گفت که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیو‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز به اشتراک بگذارید.

اگر شما هم پیج اینستاگرام دارید و در فکر کسب درآمد از اینستاگرام هستید، حتما می‌دانید که افزایش فالوور اصلی‌ترین کار شماست.

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام - instagram reels

چطور فالوور هام رو افزایش بدم

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام - Frame 1481 2

در ادامه برخی از نکات و روش‌های مهم برای موفقیت در استفاده از اینستاگرام را توضیح می‌دهیم. ولی نکته‌ای که باید پیش از شروع باید به آن توجه کرد، تعریف موفقیت در اینستاگرام است. موفقیت در اینستاگرام به معنی رسیدن به هدف است. این هدف می‌تواند برای کاربران معمولی داشتن یک صفحه‌ی جذاب‌تر و دوستان خوب مجازی باشد و برای یک شرکت و یک بازاریاب در حوزه بازاریابی اینترنتی، افزایش مشتریان بالقوه و دیده شدن بیشتر در بین افراد مرتبط باشد. پس از ابتدا توجه کنید که استفاده از سرویس‌هایی که بدون هیچ منطقی، فقط شمار مخاطبین شمارا زیاد می‌کنند مفید نیست.

اگر می‌خواهید دقیق‌تر بدانید اینستاگرام چیست؟ و با طرز کار و ویژگی‌های آن آشنا شوید، در این مقاله میزبان سایت سناتورگرام قصد دارد. روش افزایش مخاطبان در اینستاگرام  خود و با نحوه انجام این عمل اگر آشنایی چندانی ندارید توضیح خواهد داد.

،توصیه می‌کنیم، حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید

فهرست مطالب

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام - instagram painting

اینستاگرام چیست

در همین ابتدا، قصد داریم پاسخ دهیم اینستاگرام چیست.

 اینستاگرام (Instagram) سرویسی برای اشتراک تصاویر و برقراری تعاملات اجتماعی است. کاربران عکس یا ویدئوهای کوتاه می‌گیرند و با دنبال‌کنندگان (Followers) خود به اشتراک می‌گذارند. 

محبوبیت آن به دلیل قابلیت ویرایش عکس است. این برنامه امکان ایجاد پروفایل شخصی را فراهم می کند و کاربر در صورت تمایل می تواند به پروفایل های شبکه های اجتماعی موجود مانند فیس بوک و توییتر نیز متصل شود، به این معنی که کاربران می توانند تصاویر خود را از طریق سیستم عامل های مختلف در اینستاگرام به اشتراک بگذارند.

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام - bigstock Chiang Mai Thailand Aug 285139819

به طور خلاصه، کامل باید گفت که اینستاگرام محتوای خود را مانند فیس‌بوک در قالب فید (Feed) ارائه می‌دهد. وقتی کاربر برای تماشای عکس‌ها اسکرول می‌کند عکس‌های جدید توسط یک الگوریتم انتخاب و به فید افزوده می‌شوند. نتیجه، زنجیره‌ای بی‌پایان از محتوای شخصی‌سازی‌شده برای کاربر است.

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام - instagram reels algoritm 61154c285377c sej

مدتی است که کاربران اینستاگرام در تیک‌تاک هم فعالیت می‌کنند و ظاهرا اینستاگرام در این باره کمی احساس خطر کرده است و قابلیتی را در اپلیکیشن خود طراحی کرده است که کاربرانش را از تیک‌تاک بی‌نیاز کند. در ادامه به بررسی این قابلیت  که Reels نام دارد، می‌پردازیم.

بهتر است بگویم این قابلیت در نگاه اول شاید شباهت زیادی با استوری داشته باشد. برای استفاده از آن باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید، روی دوربین بزنید و از لیست پایین، گزینه Reels را انتخاب کنید.

شما می‌توانید ویدیویی به اندازه ۶۰ ثانیه ضبط کنید، آن را ویرایش کنید (انتخاب کاور، اضافه‌کردن موزیک، متن و هشتگ، و استفاده از فیلترهای مختلف) و به طور عمومی منتشر کنید. این دقیقا همان مسیری است که برای ساخت استوری طی می‌کنید، با این حال این قابلیت با استوری می‌کنید، با این حال این قابلیت با استوری تفاوت‌هایی دارد.

روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام - Instagram

بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تفاوت استوری و Reels این است که شما با Reels می‌توانید ویدیو کوتاه‌تان را در فید اصلی هم منتشر کنید. در حقیقت این ویدیو‌های کوتاه در صفحه Explore اینستاگرام نمایش داده می‌شود و به بیش‌تر دیده‌شدن ویدیو‌ و به‌دست‌آوردن دنبال‌کننده بیش‌تر کمک می‌کند؛ البته به این شرط که حساب شما عمومی یا پابلیک باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]