تلگرام پرمیوم چیست و ویژگی ها آن

14 اسفند 1401

تلگرام پریمیوم در اصل یک اشتراک ویژه است که به نحوی میشود آن را مثل اشتراک های vip به حساب آورد که با هزینه کمی در ماه به شما امکانات بسیار زیادی ارائه می دهد و محدودیت های شما را کاهش می دهد.

ویژگی های تلگرام پریمیوم چیست؟

آپلود فایل تا 4 گیگ:
تلگرام در حال حاضر نیز جز یکی از محدود برنامه هایی است که به نسبت رقیبان خود از نظر حجم آپلود چندین قدم جلوتر است. در حال حاضر افراد می توانند تا حجم 2 گیگابایت فایل را بدون کاهش کیفیت و فشرده سازی خاصی در تلگرام آپلود کنند. اما با گرفتن اشتراک پریمیوم تلگرام شما امکان آپلود فایل تا 4 گیگ را دارید . همچنین با خرید این اشتراک سرعت آپلود فایل نیز افزایش پیدا میکند.

کاهش محدودیت ها:
هم اکنون تلگرام دارای برخی محدودیت هایی است که با خرید اشتراک پریمیوم آن این محدودیت ها تا دو برابر کمتر میشود. شما در حالت عادی فقط می توانید در 500 چنل و گروه عضو شوید اما با این اشتراک می توانید به 1000 چنل و گروه بپیوندید. همچنین در حالت عادی می توانید 5 چنل را پین کنید یا می توانید 200 گیف را در لیست گیفت های مورد علاقه خود ذخیره کنید اما با تهیه این اشتراک می توانید تا 10 چت را پین کنید و… در واقع هر محدودیتی که در حال حاضر در تلگرام وجود دارد برای شما به نوعی دو برابر کاهش می یابد.

تلگرام پرمیوم چیست و ویژگی ها آن - 20230216 160038
تلگرام پرمیوم

قابلیت تبدیل صوت به متن:
یکی از ویژگی هایی کاربردی تلگرام قابلیت تبدیل صوت به متن است که با استفاده از آن می توانید خیلی راحت ویس ها خود را به متن تبدیل کنید و حتی آنها را ترجمه کنید.

استیکر ها و ری اکشن های مخصوص:
در تلگرام پریمیوم استیکر ها و ری اکشن های بخصوصی برای شما در نظر گرفته شده که توسط افراد مختلفی با کیفیت ساخته می شود و در دسترس شما گذاشته می شود تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

تصویر پروفایل متحرک:
یکی دیگر از ویژگی های جالب که می تواند افراد زیادی را ترغیب کند برای خرید این اشتراک و از تلگرام پریمویم استفاده کنند امکان گذاشتن پروفایل های متحرک و با انیمیشن است.

آیکون اختصاصی تلگرام
حذف تبلیغات
دانلود سریع تر
مدیریت بهتر چت و محیط تلگرام
و…

تلگرام پرمیوم چیست و ویژگی ها آن - 20230216 160124
امکانات تلگرام پرمیوم

اما چگونه باید این اشتراک را تهیه کنیم؟

جواب این سوال کمی سخت است زیرا در حال حاضر این ویژگی هنوز خیلی کامل و جامع نشده است اما قبل از هر چیزی بدانید که در حال حاضر وامکان خرید برای شماره های ایران وجود ندارد.

اگر اکانت شما غیراز ایران است فقط باید تا وارد تلگرام شوید و سپس در بخش تنظیمات به سراغ گزینه telegram premium بروید و از آن می توانید خیلی راحت خریداری کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]