بهترین ابزار سئو سایت ( MOZ )

8 اسفند 1401

ماز چیست ؟

ماز یکی از با اهمیت ترین و اصلی ترین ابزار ها برای سئو سایت است که سئوکاران و وبمستران برای بهینه سازی وبسایت از آن بهره میگیرند. این مجموعه در سال 2004 کار خویش را شروع کرده و تا به اکنون توانسته به یکی از بخش های دنیای سئو تبدیل شود. همچنین با توجه به اینکه دیگر الکسا فعالیتی نمی کند ماز بیشتر از قبل ارزش پیدا کرده .

چرا ماز؟

بعد از اینکه به سوال moz چیست پاسخ دادم قطعا می خواهید بدانید که چرا باید از این ابزار استفاده کنیم؟ ابزار های مختلفی مانند semursh یا ahrefs برای سئو وجود دارند اما چرا ماز؟

قدمت ماز خیلی زیاد است و سال های زیادی است که در این حوزه در حال فعالیت است. همچنین دارای پایگاه داده بسیار بزرگی است و ابزار های مختلفی را برای سئو و برسی سایت در اختیار شما می گذارد که با استفاده از آنها می توان به یک دیدگاه کلی از سایت رسید. به علاوه این ابزار دیگر ثابت شده است و به عنوان یکی از مطمئن ترین ابزار ها شناخته می شود.

بهترین ابزار سئو سایت ( MOZ ) - 20230218 174952
MOZ

قابلیت های moz چیست؟

Moz دارای ابزار ها و قابلیت های مختلفی می باشد که افراد از آنها برای سئو سایت خود استفاده می کنند

Link Explorer MOZ
یکی از ابزار های بسیار خوب برای برسی بک لینک ها و لینک دهی ها و اعتبار سایت ها و دامنه و…. است. در واقع در سئو یکی از قسمت های مهم بک لینک ها و لینک دهی ها هستند که با استفاده از این ابزار می توان به اطلاعات کاملی در این بخش رسید.

Explore By Site
با استفاده از این ابزار در moz می توانید اطلاعات خوبی از وبسایت های رقیب خود بدست بیاورید. مثلا که انها روی چه کلمات کلیدی کار می کنند، میزان جستجوی ماهانه انها چه مقدار است و… که می توانید در شروع کار بسیار زیاد به کمک شما بیاید.

SiteCrawle
در این ابزار ماز به شما اطلاعات جامعی درباره‌ی ساختار سایت و مشکلات فنی آن و به طور کلی درمورد سئو تکنیکال می دهد. ابزار های مختلفی در اینترنت برای اینکار هست اما دقت و جزئیاتی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد خیلی زیاد است و همین موضوع دلیل می شود تا در سئو تکنیکال یک قدم جلوتر از بقیه باشید.

Rank tracker
با استفاده از این ابزار می توانید وضعیت رتبه خود را در موتور جستجو برسی کنید و داده های کاملی درباره آن و رشد وبسایت خود در موتور جستجو بدست بیاورید که در داشتن یک دیدگاه بهتر از وبسایت بسیار به شما کمک می کند.

نتیجه گیری :

اگر جز وبمستران باشید یا در دنیای اینترنت فعال هستید یا حتی در شبکه های مجازی فعالیت می کنید. باید آگاه بتشید که در کنار استفاده از خدماتی مانند خرید لایک ایرانی ارزان و خرید فالوور فیک اینستاگرام برای رشد شبکه های اجتماعی و تبلیغات برای پیشرفت سایت و رشد سریع تر باید از این ابزار های سئو نیز استفاده کنید تا بتوانید در رتبه بندی گوگل جایگاه بالاتری داشته باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]