آموزش رفع ریپورتی در تلگرام

21 اسفند 1401

فضای مجازی دسترسی ها و امکانات مختلفی را به کاربران خود میدهد اما بعضی اوقات ممکن است در فضایی چون تلگرام با مشکلی نظیر ریپورت یا بلاک روبرو باشید. در این صورت امکان ارسال پیام برای شما امکان پذیر نیست. برای این که بدانید چگونه می شود از ریپورت تلگرام خارج شوید این مقاله آموزش رفع ریپورتی تلگرام از سناتورگرام را دنبال کنید.

خروج از ریپورت تلگرام :

یکی از مشکلاتی که در فضای تلگرام ممکن است خیلی از کاربران حتی کاربرانی که تیک آبی تلگرام را دارا هستند اذیت کند ریپورت شدن در تلگرام است. زمانی که در تلگرام ریپورت شوید امکان ارسال پیام جدید به کاربران دیگر از شما سلب می شود. برای رفع ریپورتی در تلگرام باید اقداماتی را انجام دهید تا امکان ارسال پیام خصوصی برای کاربران را داشته باشید. اما چگونه از ریپورت تلگرام باید خارج شویم؟

برای رفع ریپورتی در تلگرام ابتدا باید بدانیم که ریپورت شدن به چه معناست. وقتی کاربری در فضای تلگرام ریپورت می شود یعنی سایرین او را به عنوان فرد مزاحم گزارش کرده اند و به این خاطر ارسال پیام برای شما فراهم نیست. به همین دلیل فقط می توانید به کسانی پیام بفرستید که در لیست مخاطبین شما ذخیره شده باشند . به عنوان مثال فرض کنید شما عضو یک گروه هستید و می توانید برای اعضای آن گروه پیام ارسال کنید اما اگر پیامهای شما مسئله دار باشد مثلا حاوی تبلیغات یا توهین باشد سایر کاربران می توانند شما را ریپورت کنند. یا ارسال پیام تبلیغاتی به پیوی تلگرام در صورتی که بیش از حد باشد میتواند برای شما مشکل ایجاد کند! در این صورت از سوی تلگرام محدودتهای برای شما اعمال می شود که باید برای خروج از آن محدودیتها اقداماتی انجام دهید.

آموزش رفع ریپورتی در تلگرام - 20230307 110241

چگونه یک فرد ریپورت می شود؟

زمانی که فرد ناشناسی برای شما پیامی ارسال کند در قسمت بالای صفحه گزینه ای با عنوانreport spam ظاهر می شود که در صورت کلیک روی آن اکانت فرد مورد نظر به عنوان مزاحم گزارش داده می شود. با این اقدام او دیگر قادر به ارسال پیام به سمت شما نخواهد بود . بعد از چند بار یپورت شدن توسط افراد مختلف، امکان ارسال پیام توسط فرد مزاحم به سایرین وجود نخواهد داشت. در این حالت گفته می شود که فرد ریپورت شده است.

با ریپورت شدن اکانت تلگرام محدودیت ارسال پیغام برروی اکانت تلگرام شما و ارسال پیام به پیوی تلگرام اجرا می شود. در این صورت هر زمان که بخواهید پیامی را برای کسی ارسال کنید با پیغام خطایی روبرو می شوید که شما را با وضعیت ریپورت شدن تان روبرو می کند.

دلایل ریپورت شدن اکانت تلگرام:

ارسال پیغام های اسپم از طریق ربات های تبلیغاتی

عضویت در کانال ها و گروه های نقص کننده حقوق تلگرام

ارسال پیام خصوصی با تعداد بالا در طول روز برای افراد ناشناس

استفاده از استیکرهای غیرمجاز

فوروارد کردن لینک های اسپم، فعال کننده ربات ها و غیره

ارسال پیغام های تبلیغاتی برای کاربران ناشناس تلگرام

بهترین روش های رفع ریپورتی در تلگرام:

استفاده از ربات اسپم بوت Spambot :
از طریق ربات رسمی تلگرام که به آن Spam Info Bot می گویند می توانید برای تلگرام درخواست رفع ریپورتی در تلگرام را ارسال می‌کنید و ربات روز آزاد شدن اکانت شما از ریپورتی را به شما اعلام میکند.

تغییر مشخصات اکانت با اکانت کاربر دیگر:
یکی دیگر از روش های رفع ریپورتی تلگرام تغییر مشخصات هویتی اکانت است . در این روش شما باید ID، عکس پروفایل و نام اکانت تلگرام خود را با فرد دیگری که حتما وی را می‌شناسید تعویض کنید.

ارسال پیام توسط دیگر افراد ناشناس به شما:
برای رفع ریپورتی در تلگرام می توانید از دیگران درخواست کنید که به شما پیام ارسال کنند. در این روش شما باید حداقل از 10 فرد ناشناس بخواهید که برای 4 الی 7 روز پیاپی هر روز در حدود 10 پیام و استیکر برایتان ارسال کنند. اگر دارای کسب و کار هستید ریپورت شدن میتواند ضربه ای چند روزه به کارتان وارد کند.

آموزش رفع ریپورتی در تلگرام - 20230307 110037

درخواست رفع ریپورت از طریق چت با پشتیبانی:
یکی دیگر از روش ها برای رفع ریپورتی در تلگرام این است که شما با زبان انگلیسی آشنایی خوبی داشته باشید و بتوانید با پشتیبانی تلگرام به صورت آنلاین و با زبان انگلیسی چت نمایید.

ارسال درخواست از طریق ایمیل:

آخرین روشی که می‌توانید از آن به برای رفع ریپورتی در تلگرام استفاده کنید مربوط به ارسال درخواست از طریق ایمیل برای پشتیبانی تلگرام می‌شود. در نظر داشته باشید که حتما درخواست خروج از ریپورت تلگرام را به آدرس ایمیل spam@telegram.org ارسال کنید، چون این دپارتمان فقط وظیفه رسیدگی به درخواست های ریپورت اکانت تلگرام را بر عهده دارد و ارسال ایمیل مستقیم به آن منجر به تسریع فرآیند خروج از ریپورت می‌شود. موضوع ایمیل را هم SPAM انتخاب کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]